ເງື່ອນໄຂການປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສິນຄ້າ

  1. ລູກຄ້າຕ້ອງແຈ້ງຂໍປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າພາຍໃນ 7 ວັນ ຫຼັງຈາກໄດ້ຮັບສີນຄ້າ
  2. ບໍລິສັດຈະພິຈາລະນາໃນການປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າ ກໍລະນີດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
    • ເປັນສິນຄ້າທີ່ມີຕໍານິ, ແຕກ-ເສຍຫາຍຈາກການຕິດຕັ້ງ ຫຼື ຈັດສົ່ງ
    • ສີນຄ້າທີ່ໄດ້ຮັບບໍ່ຕົງຕາມການສັ່ງຊື້
  3. ສີນຄ້າທີ່ບໍ່ໄດ້ຢູ່ໃນເງື່ອນໄຂການຮັບປ່ຽນຄືນ ມີດັ່ງນີ້:
    • ເປັນສີນຄ້າສັ່ງພິເສດ
    • ເປັນສີນຄ້າລ້າງສະຕ໋ອກ
    • ເປັນສີນຄ້າປະເພດ ໝອນ, ຜ້າປູ, ແລະ ເຄື່ອງຕົກແຕ່ງອື່ນໆ
  4. ບໍລິສັດຈະຫັກຄ່າເສື່ອມສະພາບ 50% ຂອງມູນຄ່າສີນຄ້າ (ລາຄາກ່ອນສ່ວນຫຼຸດ) ຖ້າຫາກສີນຄ້າໄດ້ຮັບການປະກອບ ແລະ ຕິດຕັ້ງແລ້ວ.
  5. ຈະມີຄ່າບໍລິການໃນການປ່ຽນຄືນ 200,000 ກີບ.
  6. ກໍລະນີສີນຄ້າມີການບົກພ່ອງເນື່ອງຈາກການຜະລິດຂອງໂຮງງານ. ທາງບໍລິສັດຈະປ່ຽນສີນຄ້າໃຫ້ໃໝ່ ຫຼື ທົດແທນສີນຄ້າທີ່ທຽບເທົ່າ
  7. ກໍລະນີສີນຄ້າເປ່ແພຈາກການໃຊ້ງານຂອງລູກຄ້າເອັງ ທາງບໍລິສັດຈະບໍ່ຮັບປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າ

ຂັ້ນຕອນໃນການ ຂໍປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າ

  1. ລູກຄ້າຈະຕ້ອງແຈ້ງຈຸດປະສົງການປ່ຽນ ຫຼື ສີນຄ້າ ພາຍໃນ 7 ມື້ ຫຼັງຈາກໄດ້ຮັບສີນຄ້າ ໂດຍແຈ້ງຜ່ານ ເບີ 020 55 540-854 (ສາຂາດົງນາໂຊກ) ແລະ 020 55 540-853 (ສາຂາພາກຊັນ). ລູກຄ້າຈະຕ້ອງແນບໃບຮັບເງີນ, ຮູບຖ່າຍ ຫຼື ວິດີໂອສີນຄ້າ ພ້ອມລະບຸເຫດຜົນທີ່ຕ້ອງການປ່ຽນ
  2. ພະນັກງານຈະຕິດຕໍ່ກັບຫາລູກຄ້າພາຍໃນ 3 ວັນ ເພື່ອຢັ້ງຢືນຄວາມຕ້ອງການປ່ຽນຄືນຂອງລູກຄ້າ ແລະ ຈະດໍາເນີນການຢື່ນພິຈາລະນາການປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າ ຕາມຂັ້ນຕອນ
  3. ເມື່ອການປ່ຽນ ຫຼື ຄືນສີນຄ້າໄດ້ຮັບການອະນຸມັດແລ້ວ. ພະນັກງານຈະຕິດຕໍ່ຫາລູກຄ້າເພື່ອຈັດແຈງເລື່ອງການປ່ຽນຫຼືຄືນສີນຄ້າ
  4. ກໍລະນີການຄືນເງີນ, ລູກຄ້າຈະໄດ້ຮັບເງີນຄືນພາຍໃນ 15 ວັນ

Leave a comment